Виготовлення сувеніру "Рибка"

ТЕМА:Виготовлення сувеніру з бісеру. «Рибка».

МЕТА: Навчити виготовляти сувенір з бісеру «Рибка»,

створити атмосферу активної пізнавальної діяльності гуртківців,

розвивати фантазію, творчу уяву, вміння співпрацювати під час групової  роботи,

формувати вміння та навички під час виготовлення виробу,    

виховувати дружелюбність, повагу, пріоритет творчості, естетичний      смак.

ОБЛАДНАННЯ:  Ножиці, бісер, дріт.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

1.     ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА (зустріч дітей, привітання, відмітка про відсутніх у журналі, виявлення причини відсутності, готовність дітей до заняття).

2.     ОСНОВНА  ЧАСТИНА

2.1 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА (ознайомлення дітей з темою та метою заняття; мотивація навчальної діяльності; актуалізація опорних знань дітей; повторення раніше набутих знань, умінь; активізація пізнавальної діяльності дітей;використання оптимальних методів, форм вивчення матеріалу тощо; правила поведінки та техніки безпеки).

Вступна бесіда

На відміну від інших тварин, риби ростуть протягом усього життя. Впродовж року зростання риби йде нерівномірно і знаходиться в прямій залежності від умов її існування, зокрема, забезпеченості їжею, від температури води, концентрації кисню і багатьох інших факторів середовища. Всі зміни зростання риби відображаються на лусці і кістках, де, як на стовбурах дерев, утворюються річні кільця, число яких свідчить про вік риби. Для досвідченого фахівця луска може розповісти не лише про вік риби, але і те, в якому віці вона вперше брала участь у нересті і скільки разів. За лускою можна дізнатися довжину, яку риба досягала за кожний прожитий рік, час її перебування в річці і морі.  Скільки видів риб існує? У сучасній фауні налічується понад 20 тис. видів риб — більше, ніж ссавців, птахів, плазунів та земноводних разом  узятих.

2.1 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА (закріплення знань, умінь і навичок; різні види творчої,  пізнавальної діяльності; самостійна, індивідуальна, фронтальна групова робота тощо).

Виготовляємо сувенір з бісеру «Рибка».

3.ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ (чи виконані завдання, чи досягнуто мети заняття; аналіз роботи дітей на занятті; прибирання робочих місць; завдання до наступного заняття).