Виготовлення сувеніру "Дерево з намистин"

ТЕМА: Виготовлення сувеніру «Деревце з намистин».

МЕТА: Навчити виготовляти сувенір «Деревце з намистин»,

створити атмосферу активної пізнавальної діяльності гуртківців,

розвивати фантазію, творчу уяву, вміння співпрацювати під час групової  роботи,

формувати вміння та навички під час виготовлення виробу,    

виховувати дружелюбність, повагу, пріоритет творчості, естетичний      смак.

ОБЛАДНАННЯ:  Ножиці, дріт, намистини, нитки, клей, гіпс, підвазонник.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

1.     ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА (зустріч дітей, привітання, відмітка про відсутніх у журналі, виявлення причини відсутності, готовність дітей до заняття).

2.     ОСНОВНА  ЧАСТИНА

2.1 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА (ознайомлення дітей з темою та метою заняття; мотивація навчальної діяльності; актуалізація опорних знань дітей; повторення раніше набутих знань, умінь; активізація пізнавальної діяльності дітей;використання оптимальних методів, форм вивчення матеріалу тощо; правила поведінки та техніки безпеки).

Вступна бесіда

 За легендою вперше зуміли добути бісер фінікійці. Приблизно шість тисячоліть тому,  фінікійські купці везли по Середземному морю природний мінерал – селітру,  що добули в долині Нілу, в Африці. Подорожуючи, вони висадилися на  піщаний  берег Сирії. Взявшись готувати собі їжу, не змогли знайти великих каменів, щоб обкласти багаття та поставити на них посуд. Вирішили використати для цього великі шматки селітри. Вранці, розгрібаючи попіл, купці виявили чудовий злиток, який був твердий мов камінь, горів вогнем на сонці, був чистим і прозорим як вода. Багаття зуміло розтопити селітру, поєднати її з річковим піском. Так утворилось найперше скло, давши початок скловиробництву.

2.1 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА (закріплення знань, умінь і навичок; різні види творчої,  пізнавальної діяльності; самостійна, індивідуальна, фронтальна групова робота тощо).

Виготовляємо сувенір «Деревце з намистин».

3.ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ (чи виконані завдання, чи досягнуто мети заняття; аналіз роботи дітей на занятті; прибирання робочих місць; завдання до наступного заняття).